Ismeretlen téma?

Én már közel négy éve dolgozok a szektoron belül és azt tudom mondani, hogy egy nagyon jó helyet és pozíciót bitorló vállalat élén, hiszen nekünk az a küldetéstudatunk, hogy az ügyfélelégedettséget az egekig tudjuk emelni. Ennek kapcsán azt mondhatom, hogy boldog az az ügyfél, aki minket talál meg a piacon, de azt is hozzá kell tennem, hogy egy bizonyos ponton túl és ha úgy tetszik bizonyos szituációk tükrében már nagyon nehezen kezelhetők a hozzánk betérő vendégekkel kialakult szituációk.

Boldog lehetek, mert sikerült olyan embereket leszerződtetnem magam mellé, akik maximális szinten azonosulni tudnak ezekkel a gondolatokkal, és tényleg az a fő céljuk, hogy a tőlünk haza térő ügyfél boldog legyen és elégedett. Mindent meg is tesznek ennek eléréséért. Nekik is szent és sérthetetlen amit az ügyfél mond vagy gondol, esetleg kér. Azt gondolom a vállalatunknak ez a legnagyobb erőssége, ez tekinthető vállalati különlegességnek a céget vizsgálva. Ma már azt mondhatom, hogy ez bizony nem véletlen, mert rengeteg időt és energiát fektetünk abba, hogy mi csináljuk ezt a legjobban.

Már a kezdetekkor ráeszméltem, hogy bizony egyedül nagyon nehéz mindent tökéletesen csinálni, már pedig ha csináljuk, akkor vagy profin vagy sehogy. Éppen ezért nagyon sok terület feladatait kiszerveztem vagy tanácsadó vagy külső szakember számára, aki segít a munka elvégzésében, a szükséges döntések meghozatalában. Ennek okán már elég korán kapcsolatba kerültem a kogwheel csapatával, akik maximális szakmai segítséget nyújtottak számomra a humánpolitikai feladatokat érintő döntésekben, a coaching tevékenységben, a stresszkezelésben egyaránt.

Most pedig megismertettek velem egy teljesen új fogalmat, egy ismeretlen területet, ami nem más, mint az asszertív kommunikáció és annak fejlesztési lehetősége. Én megmondom őszintén, kicsit elszégyelltem magam, de egészen idáig erről a kifejezésről még nem is hallottam, nem hogy arra gondoltam volna, hogy fejleszteni kellene esetleg. Számtalan előnye van azonban ennek a kommunikációs módszernek, ami azt gondolom még inkább erősíteni fogja az ügyfélelégedettséget és a vásárlóinkkal fennálló kapcsolatainkat, de az biztos, hogy a problémás ügyfelekkel való kommunikációt sokkal könnyebbé és gördülékenyebbé fogja tenni. Ha még te sem hallottál róla itt az ideje utána olvasni, biztosan fejleszteni fogod te is az embereid benne, mert hatalmas kincseket rejt az eredménye az ügyfélkapcsolatok terén.